نمایشگاه چهارمین دوره "طراحی آگهی‌های تبلیغاتی پرجزئیات" مدرسه اینورس


طراحی آگهی‌های تبلیغاتی پرجزئیات، نام رشته‌ایست که در سال 1390 توسط مدرسه اینورس طراحی و معرفی شد و تا‌کنون چهار دوره از پذیرش دانشجو و برگزاری آن می‌گذرد. دلیل شکل‌گیری این رشته وجود ضعف در اجرای آگهی‌های تبلیغاتی در تبلیغات محیطی کشور بود که در سال‌های گوناگون شاهد رشد روز افزون آن بودیم. با کمی دقت در بیلبورد‌های شهری، متوجه تمایل بیش از حد برخی از طراحان به یک سبک طراحی خاص می‌شویم. آگهی‌های تبلیغاتی‌ای که بصورت مینیمال و تک المانی طراحی شده و می‌شوند. این رشته، آگهی‌های مینیمال را رد نمی‌کند اما هدف اصلی شکل‌گیری آن، دوری کردن از روش‌های ساده طراحی و پرورش دادن نیروهای متخصصیست که پای خود را فراتر از روال رایج قرار می‌دهند و توانایی طراحی آگهی‌های تبلیغاتی با جزئیات بالا را خواهند داشت.

نیروهای پرورش‌داده شده این رشته توانایی بالایی در ایده‌پردازی، بریف‌نویسی، رسیدن از ایده به اجرا و کار با نرم‌افزاری دو‌بعدی و سه‌بعدی دارند. در حقیقت خروجی این دوره افرادی هستند که تفکر یک کارگردان هنری ( Creative Director ) را به درستی درک کرده و به بهترین شکل ممکن به تصویر می‌کشند و امکان خلق هر ایده‌ای بدون استفاده از تصاویر و منابع تکراری را دارند.


هم‌اکنون پس از طی شدن این رشته در طی مدت زمان یک سال و نیم، در ترم نهایی، پروژه‌ دانشجویان به اتمام رسیده و آماده ارائه و نمایش به عموم هستند. در این نوبت آثار نهایی جهت ارائه به برند‌های کاله، "سِوِن"، "شمس" و "جیتو" طراحی و اجرا شده است. پیش از این، آثار نهایی این رشته، در نوبت اول به شرکت‌های "ایران‌خودرو"، "استیل البرز"، "کاله"؛ در نوبت دوم به شرکت‌های "بیمه‌ما"، "برند سافتلن" (گروه صنعتی گلرنگ)، "برند چشمک" (گروه صنعتی پارس کرپ) و در دوره سوم به شرکت‌های "شکلات پارمیدا"، "هواپیمایی ماهان" و "عطر بیک" ارائه شده است.


از شما دعوت می‌کنیم که در نمایشگاه دو روزه دانشجویان این رشته در تاریخ پنجشنبه 26 و جمعه 27 مردادماه شرکت نمایید. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت 16:00 لغایت 20:00 خواهد بود. محل برگزاری این نمایشگاه، محل قبلی آموزشگاه اینورس واقع در جردن خواهد بود. در این نمایشگاه شاهد حضور بسیاری از فعالان حوزه تبلیغات کشور خواهید بود.

Image
Image

در ادامه برخی از تصاویر نمایشگاه‌های گذشته را مشاهده خواهید کرد

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

آدرس محل برگزاری نمایشگاه: بلوار آفریقا، خیابان سلطانی (سایه سابق)، پلاک 20

روزهای پنجشنبه 26 و جمعه 27 مرداد از ساعت 16:00 لغایت 20:00

Image

شبکه‌های اجتماعی مدرسه‌اینورس

Image
Image
Image

If you no longer wish to recive mail from us, you can Unsubscribe
{accountcontactinfo}

زمان انتشار: ۱۰:۱ ۱۳۹۶/۵/۲۳

ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل

قوانین ارسال نظر

نظراتی که حاوی توهین باشند، منتشر نمی‌شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید

متن